NIEUWSBRIEF
Betreft: Belangrijke wijzigingen in onze bereikbaarheid en werkwijze
Beste patiënt,
De afgelopen periode hebben we hard gewerkt aan enkele verbeteringen in onze praktijk. Deze
veranderingen helpen ons om u sneller, overzichtelijker en op het juiste moment te kunnen helpen.
We begrijpen dat dit even wennen kan zijn en danken u alvast voor uw begrip.
📞Eén telefoonnummer
Vanaf 16 december, stappen wij over naar een nieuw telefoniesysteem en
zijn wij bereikbaar via één telefoonnummer:
0522 – 258063 Dat maakt het makkelijker en duidelijker voor iedereen.
🔁Terugbelplanner – u hoeft niet meer in de wacht
Wanneer u belt, krijgt u een keuzemenu om zelf een terugbelmoment te kiezen.
Zo hoeft u niet meer in de wachtrij te wachten.
- U kiest zelf een tijdstip
- Onze assistente belt u dan terug
- Zo kunnen we u met aandacht verder helpen
Bij spoed (levensbedreigende situaties): toets 1 — dan krijgt u direct iemand aan de lijn.
💻Ons digitale portaal: MijnGezondheid.net / MedGemak-app
Dit portaal biedt u een veilige en makkelijke manier om uw zorgzaken te regelen, precies op het
moment dat het u uitkomt.
- 24/7 inzage in uw medische gegevens, zoals uitslagen en medicatieoverzichten.
- Eenvoudig afspraken maken of wijzigen , zonder te hoeven bellen.
- Herhaalrecepten aanvragen wanneer het u uitkomt.
- Veilig berichten sturen naar de praktijk voor niet-spoedeisende vragen.
- Overzicht op één plek : al uw afspraken, uitslagen en berichten overzichtelijk bij elkaar.
Het portaal helpt u om meer regie te nemen over uw gezondheid , biedt duidelijkheid en voorkomt
onnodig wachten aan de telefoon.
Wilt u ook gebruikmaken van het portaal
➡ Aanmelden kan via: www.mijngezondheid.net Of download de MedGemak app.
Heeft u hulp nodig bij de eerste keer inloggen? Neem gerust contact op – wij helpen u graag op weg!
💧 Uitslag urineonderzoek
Levert u urine in? Dan ontvangt u de uitslag via het online portaal.
-Open de MedGemak-app of ga naar www.mijngezondheid.net
-Log in met uw DigiD of in de app
-Kies mijn dossier
-Vervolgens verslag van uw huisarts
-Kies uw zorgverlener
-Klik op onderwerpen van nu en lees hieronder het verslag onder
💡Plan:
Maakt u geen gebruik van het portaal?
Plan dan via de terugbelplanner een telefonische terugbelafspraak
in.
💡Balie
De balie is bedoeld om materialen aan te nemen of af te geven.
Niet om afspraken te maken en niet voor medische vragen.
U hoeft zich niet te melden bij de balie indien u een afspraak heeft. Wij willen
u vriendelijk verzoeken om bij medische of persoonlijke vragen met ons contact op te nemen, dit kan
via ons online portaal of telefonisch.
🌐Onze website
Met vriendelijke groet,
Team Huisartsenpraktijk Oosterboer & Brinkman
Huisartsen: R.H.H.J. Oldenburger • S. Diever • C.H. Brinkman • A. Procé